Kızlar merhaba sabah doktordan geldik 5 aylık kızım 5500 çıktı sadece 320 gr almış dk 2900 doğum kilosunun 2 katı olması gerekiyormuş doktor genel olarak her ay zaten zayıf diyordu neyse raporlu mama yazdı yarın da ek gıdaya başlıcaz sorum şu ek gıdaya başlayıp iştahsız olan bebeği kilo alıp yaşıtlarına yaklaşan var mı morale çok ihtiyacım var bu konuda motivasyonum çok düştü , doktorum iştahsız olan bebek hep iştahsız oluyor dedi