Minikbirprenses mystery00 bizimde 8 aylık iki gündür ateş inip çıkıyordu antibiyotik verdi surupta parol verdi ama zor iciriyorum ağzını açmıyor
gizosgamzismom mystery00 diş ateşi 38 derece olur 38′ustu ise altında yatan başka sebep vardır enfeksiyon vs.
gizosgamzismom mystery00 başka bir sorun vardır diş asla 38′i geçemez bı dolven ver takip et düşmez ise götür çünkü viral enfeksiyonlar da oluyor
mystery00 Minikbirprenses kan falan aldılar mı peki bazen boş boş kan alıp gönderiyolar götüresim gelmiyor
gizosgamzismom Minikbirprenses ama sizin başka bir sorun vardır antibiyotik diyorsunuz dişten kaynaklı değildir enfeksiyon olmuştur veya boğazı kizartmistir
mystery00 Doktora götürdüm kan istedi çok ağladı kendini sıktığı için kanı alamadılar çıktık eve geldik dolveni şimdi verdim 4 saat aralıkla calpolde vericem inşallah bu geceyi rahat geçirir dün çok kötüydü 😟