aptallarsizii Mesleğim avukatlık, elbette hiç kimseye hakaret etme hakkı yok kimsenin. Borç konusunda sistemsel gecikmeler olabilir o kısımda ayrıntısını bilmeden yorum yapamam ama farzedelim ki borcu hiç ödemediniz, avukatın da karşı taraftaki alacaklı asilin de yasal yollar dışında bir şey yapma hakkı yok. Bu durumda elbette şikayetçi olabilirsiniz, hatta olun bence.