Taham
Taham
Ben bu cevaplarınız üzerine ekranın hiç de az olduğunu düşünmüyorum, üzgünüm.
Bir takım problemlerin yanına kontrolsüz ekran maruziyeti de eklendiyse böyle bir sonucun ortaya çıkması pek mümkün.
Umarım doktora götürülmüştür, buraya sadece aynı durumu yaşayanların tecrübelerini okumak için yazmışsınızdır.