Sema345 Tam 1 ay önce normal doğum yaptım dikişlerim düştü sayılır tamamen. Aslında hiç girmek istemiyorum ama büyük kızım ısrar ederse de reddetmek istemiyorum. Bı sıkıntı olur mu sizce
Hiilyuss Sema345 1 ay olmuş bir şey olacagını sanmıyorum yine de bir randevu alıp doktora danışın derim.
Sema345 Hepinize teşekkür ederim hanımlar söylediğiniz iyi oldu yoksa kızımı kiramayip girecektim çok sağ olun