Huma_kus34 yaratıcı nesilleride beğeniyorlar yenidoğu kolejide cok begeniliyor ama yenidoğunun fiyatları uçmuş. Birde belediyemin kreşleri var onlara da bakılabilir özel performansı yok ama fena değil. Sultanbeyli tarafında da akriday gönderen arkadaşlarım var memnundular