Kartanesi26_ Bugün doktora gittik kontrole sütümü itiyor içmek istemiyor dedim ( sağarak veriyorum ) laktoz intoleransı olabilir ama hafif düzeydir yoksa gelişimi etkilenirdi diyet filan yapmana gerek yok dedi ama içim hiç rahat değil kakada kan vs yok bazen mukuslu oluyor .. bu durumda olan anneler neler yapıyorsunuz beslenme düzeniniz filan nasıl lütfen yazın yaa nolur altta kalmasın 🌸
gkt300_ Kartanesi26_ her alerji kakada kan ile belli olmuyor. Vucudunda kizarikliklar oluyormu. Kac aylik
1momm2baby Kartanesi26_ hafif vardır bagırsakları tolere edecektir bence doktorunuzu dinleyin kafanıza göre diyet yapmayın zaten berbat bir şey 🫠 ek gıdada dikkat edersiniz
nuroner Kartanesi26_ öncelikle ayrıma varılması gerekiyor çünkü laktoz intoleransı ile süt alerjisi farklı şeyler. Meme reddi dışında farklı bi durum var mı?
nilsara Kartanesi26_ canım benim bebeğimin süt alerjisi var bunun için kandan ve sırtından test yapıldı ve kesinleşti ama benim bebeğimde aşırı gazlanma ve tuvalet yapamama problemi oluyor ben süt ürünleri yemiyorum bebeğimde öyle doktorumuz kek yap yedir bebeğine dedi rahatsız olucak mı belli eder dedi v2 gün verdim iki günde gece sabaha kadar kıvrandı çocuk ağır diyete gidicez kızımla doktor öyle dedi
gkt300_ Kartanesi26_ az alerjisi olabilir zamanla belli olur. Belkide gecer doktorun dediklerini uygulayin rahat edersiniz insallah
Kartanesi26_ nuroner sağdığım sütü içmiyor günde 4 5 kez kaka var mukuslu yaparken de zorlanıyor yer yemez yapıyor
Kartanesi26_ nuroner farklı şeyler mi bilmiyordum inanın çok canım sıkıldı bugün ne ne değil anlamadık
Kartanesi26_ nilsara bizde öyle bir problem yok tam tersi resmen mideye inmeden kaka yapıupr kızım ama kakası mukuslu işte bide içmek istemiyor hiç
nuroner Kartanesi26_ ecet ikisi farklı şeyler intoleransta süt şekeri laktozu sindiremiyor bebek alerjide direk kendisine tepki veriyor Ama anlamanın kolay yolu var gaita tahlili verin reduktan pozitif gelirse intolerans , gizli kan pozitif gelirse alerjidir ikisi de negatif gelirse bi sorun yok demektir zaten he bide kalprotektin baktın o da yüksek gelirse alerji demek oluyor
Sogancik Kartanesi26_ ben de alerjiden şüpheleniyorum. Kakada pazAr günü ince çizgi halinde kan gördüm. Zaten kakası mukuslu. Direk o gün süt ve süt ürünlerini kestim. Yarın çocuk doktoruna gıdıcez sonrası Allâh kerim🙁
Kartanesi26_ Sogancik ayy buraya yazar mısınız süreci bizim doktor hiç üstünde durmadı ama benim içim hiç rahat değil ya kafamda sorular
Kartanesi26_ nuroner öyle mi inşallah değildir valla doktor da bi garip sinir oldum soru işaretleriyle bıraktı beni var mı yok mu anlamadım o zaman sadece iştahsız başka sebep yok bunlar değilse
Kartanesi26_ nuroner bunları çocuk doktoru mu istiyor farklı bir bölüm mü ?hangi bölüme başvurmalıyım ?
assenas Bizde süt alerjisi vardı, 7.aydayız anca geçti. Ben öğrenince süt ürünü tüketmedim 4 ay kadar. Sonra yavaş yavaş yemeye başladım. Geçen ay yoğurt yapıp verdim yanakları kızardı. Bir ay sonra tekrar denedim tepki yok çok şükür 🥳
Kartanesi26_ assenas ben yoğurt az az peynir veriyorum herhangi sıkıntı olmuyor kızarıklık vs var mı yok mu anlamadım varsa bende yaparım diyet önemli değil iyi olsun içsin yeterki sütümü