Merhaba anneler, bir şey danışmak istiyorum.
Oğlum Miran 2 yaşında (27 aylık ). Gördüğü hemen hemen bütün kelimeleri söylüyor, komutları anlıyor, göz teması var. Denilen her şeyi çok iyi anlıyor.
İkili ve üçlü cümleler kuruyor ama genelde bir şey isterken:
• “Anne bisküvi”, “Anne kraker” Anne çağır gibi.
• Üçlü cümle olarak da “Anne kalk hadi”, “Anne su ver”, “Anne su doldur, anne nerede baba nerede ” gibi ifadeler kullanıyor.
• Bazen de “Anne oyun oynayalım” gibi basit cümleler kuruyor.
Genel olarak konuşması bu şekilde. Ve bu ikili üçlü cümlelerle sınırlı . Sizce bu gelişim normal mi, sizin çocuklarınız bu dönemde nasıldı?
Lütfen çok takıyorum konuşabilir miyiz tecrübeli annelerim