Ozooo Mlkmstf bende küçük bir cam için düşünüyorum pek önermiyorlar toz açısından ama küçük cam olduğu için istiyorum bende
nagodade Mlkmstf görüntü güzel olsada temizlik açısından zor. Siliyorum iki üç günde yine toz benimki beyaz bir de daha çok belli ediyor maalesef
Mlkmstf Ozooo ayyy hiç öyle yapamam bu evinde hep sağı solu inşşşaat kapı pencere açılmasa bile illaki tozlanır yani