Merhabalar.
Annem ve kayınvalidem varken beslenmem güzeldi fakat onlar gittiğinden beri beslenmem pek iyi sayılmaz bebekten dolayı kendime yetişemiyorum ne hızlı olacaksa onu hazırlayıp yiyorum takviye olarak da hamilelikte kullandığım decavit multivitamini ve demir ilacını kullanıyorum fakat sütüm şeffafa yakın bir renkte ve bebek emince 40-45 dk emiyor 3 aylık olmasına rağmen. Bir yerde okumuştum süt yağlı olmayınca bebekler de doymayı hissetmediğinden emme süresi uzun oluyormuş diye. O yüzden rica etsem sütünüz yağlı mı bu konuda düşünceleriniz nedir neler yağlandırıyor tecrübelerinizi paylaşır mısınız?