ozgnr Kızlar bebeğim tam 4 aylık 3.5 aylıkken dönmeyi öğrendi son 1 haftadır da kendini kaldırıp oturmaya çalışır gibi yapıyor. Sizler ne zaman bu süreçleri yaşadınız? Yavaştan artık oturtmaya başlamalı mıyım sizce? Doktorumuzla konuştuğumda 6 aylık olduğunda oturtmaya başla dedi ve 6 aylık olunca ek gıdaya geçir dedi. Bu çocuk daha oturmayı bilmeden mama sandalyesine nasıl oturacak. Sizce doktoru dinlemeli miyim? Çok kararsızım.
mamaisqueen ozgnr çok çok kısa sürelerle oturtun bence atıyorum günde 5 kez 2şer dakika gibi. Gittikçe de oturma sürelerini uzatın. Yatar pozisyonda ellerini tutup hafifçe kendinize doğru çekin kendini kaldırıyorsa oturunca da başını tutuyorsa destekli oturabilir.
mamaisqueen ozgnr benimki 3 ay 5 günlük henüz oturtmuyorum ama benimki de kalkmaya çalışır gibi hareketler yapıyor 4. Ayda artık oturtmaya başlarım
duyguluinsan ozgnr 4,5 aylık falan çok oturmak istiyordu, kontrolümüzü bekledim. 5 aylıkken doktor onay verdi, destekli oturuyor. Doktor onayı olmadan erken oturtmak gelecekte kalıcı duruş bozukluğuna sebep oluyormuş. Mutlaka onay alın
ikibaloglanannesi ozgnr Yavaştan artık oturtmaya başlamalı mıyım sizce? 4.5 aylık şu an 3.5 aylıktan beri destekli oturtuyoruz doktor onayı ile. Bayadir da dönüyor. 15 eylül itibariyle de ek gıdaya başlıcaz 5.ayda (İlk oğlumda da böyle ilerledik. 6.ayda desteksiz oturuyordu)
merveasenad İkiz bebeklerim var şu an 6 aylık oldular biri dönüyor diğeri dönemiyor ne yapabilirim sizce