mistikco basit kremler olusan kizarikliklari gecirmedi malesef.trabazol elbet surekli ve uzun vadeli kullanilmamali ama anlik 1 2 kullanimda bi sorun olarak gormedgni soyledgi icin doktorumuz 1 kez kullandk 2.ye gerek dahi olmadi.gecmeseydide kullanilmamali daimi blincindeyim..basitbi kizarklikti pişik degildi ama alt yikama alt acma kuru tutma vs hic bi ise yaramadi bizde.ki islak mendili bile arada kullanirim.dogdugundan bugune pamuk ve agiz mendillerini kullanirim kurulamak silmek icn.anlik çozum oldu sadece.teşekkur ederim yinede🌸