Niyesordunbucevabi eses123 ben geçen suyundan verdim bamyaları da çok yumuşak yaptım yine de ikiye böldüm verirken ağzında çiğnedi attı 🤣
maygirl eses123 ay kızım cok sewiyor bamya yemeğini. yedirirken kocaman bamyalari butun vermiyorum minik minik kaşıkla parçalıyorum oyle yiyor.parcalari dahada miniklestirin ozaman bisey hissetmez sanırım.
aygam Dün yaptım biraz büyük şekilde doğradım baktım hala büyük önüne kesme tahtası bir de oyuncak bıçağını koydum arkadan çorbasına minnak doğrayıp karıştırdım görmedi dedim doğra bamyayı o uğraşırken çorbasını içirdim hem çorbayı içti hem bamyayı yedi 😂
irmhzl eses123 bizde 7 ayliifix pisiridm ezdim sonra yiyemez diye blendira cektim cok sukuksu bisey oldu pek yemedi sonra bidaha vermedim :(