Tarhanası fena değil ancak benim bebeğim ilk aylarda hiç yemedi. Karışık salçası da çok lezzetli.
Dişleri çıktıysa bebe bisküvisi mantıklı. Bizimki çok geç çıkardığı için ilk zamanlar almasam da olurmuş.
İrmik, pirinç unu, tam buğday unu, elma suyu, sebzeli makarna ve hurmalı puding bizim bitirip tekrar aldıklarımız.
Seyahat için aldığım kavanoz meyve püreleri de çok güzeldi. Tavsiye ederim.
Og natural’de var mıydı hatırlamıyorum ancak beyorganik ve Mamma Emada markalarının pankek karışımları ile yine Mamma Emada’nın sebze çorbası karışımları da güzel.