esrarengiz1i Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girecek hâlâ emziriyorum. Hamilelik lohusalık vs derken kendimi fazlasıyla boşladığımı farkettim yenilik istiyorum bakım istiyorum yüzüme botoks yaptırmak istiyorum dudak hariç zaten kazık kadar dudağım var sadece mimiklerime yaptırmak istiyorum. Emzirme döneminde nasıl oluyor bu süreç paylaşırmsnz?
Yigit_Yagiz_Moms esrarengiz1i ben de doktoruma sordum önermedi. Ben de beklemedeyim birkaç ayım kaldı
nnoktaa esrarengiz1i bu konuda tıp dünyası ikiye ayrılmış durumda. Yapan da var yapmam diyen de. Bana bi doktor asla yapmam emziriyorsun demişti. Sonraki doktor sütünle alakası yok kası deaktif ediyorum demişti. Yaptırdım 2 kere. Bir sorun yaşamadım.
babyozuak 1 hafta önce yaptırdım, doktor bir sakınca görmedi, istersen bugün emzirme için rahat edecekse dedi, kanıtlanmış bir zararı olmadığını söyledi
babyozuak esrarengiz1i emzirdim valla, süte bulaşan bir şey değil dedi, kanıtlanmış bir etkisi de yok dedi
[silindi] Ben de nazolabial dolgu ve botoks istiyorum. Bebeğim çok küçük yaptıramıyorum. Bazı doktorlar yapmıyor zaten