Pamukhanim_ Tülay Hanım alanında uzman gerçekten hâlen ona gidiyorum. Hacettepe mezunu idi sanırım. Genelde çocukta bir şey varsa kısa zamanda fark ediyor. Bir de evhamlı annelere ,benim gibi, sorumluluk almamak için her şeyi söylüyor ,sonra neden söylemediniz demeyin diye, bu da birçok farklı branştan doktorun görmesi demek çocuğunuzu, bu durumu da sevmiyorum, hiç konuşamıyoruz. Her şey bir anda olup bitiyor.