Kızım 2 gündür dizim çok ağrıyo diyo önce bi bacağını sonra ikisini birden gösteriyor sonra öbürünü hangiai onu da anlayamadık. Doktora gittik kan röntgen herşey normal ortopedi doktoru baktı bişey yok dedi ama dizini bükerek yürüyo arada parmak ucuna basıyo neden yani