ysm53 Kızlar 6 ay 12 günlük günde bir sefer mama veriyorum 1 numaradan alsam bi 10 gün daha götürür 2 numaraya geçmeli miyim 6. Ayın sonundan itibaren diyor şu ay meselesini hep karıştırıyorum 😄
kursatmommy ysm53 bizde 5 ay 25 günlükken başlamıştık 1 numarası bitmişti elimde o vardı. Bir sorun yaşamadık
ysm53 gizememre yaa teşekkür ederim geçeyim o zaman ben de sadece gece uykusuna yatmadan veriyorum ben farkı ne acaba 1 ile biliyor musunuz ?
gizememre ysm53 canım içerisinde vitaminler vs değişiyormuş büyüdükçe ihtiyacı olan şeyler değişiyormuş çünkü hatta dün 3 numaraya geçtim hipp ten çok memnunum valla
ysm53 gizememre ben de en başından beri Hipp kullandım yenidoğan dönemi aptamille başlamıştım ama gaz ve kaka sorunu oldu ondan sonra hippte sorun yaşamadım zaten anne sütü de alıyor da 2 numara için ağır gelir mi acaba diye düşündüm geçeyim o zaman 🥰