Kizlar selam bebegim 1.5 yasinda mamayi bıraktık normal süte geçtik geceleri nasıl veriyosunuz sütü yani termosa koysam sıkıntı olurmu cunku ısıtmaya calisirimen bebeegim cok ağlıyor krize giriyor gece gece evde bi kosusturma yaşıyorum oda ısısında versem midesini üşütür diye korkuyorum siz nasil yapiyosunuz birde ayni yasitlarda olan bebeginiz gece kac kere süt icmek için uyanıyor