oglumubeklerken denicem canim.tesekkur derim.evet çouk açısindan 10 numara zaten o şekilde istiyordum hep.çok tehlikeli oluyor diger türlu.ben açik kullanmicam zaten hep ama bazende açarim havalandirim sigara kullaniyorz bu sefer sigara kokacak hep bide mutfakta cam yok bu balkon var yemek falan yapinca açarim.yani ben aslinda istedigim zaman açmak istedigm zmaan kapali kullanmak istiyorum.yoksa veli nimet kapali balkon cocuktan oturu bence.şuan oturdugmuz evde cok korkuyordum mesela bi sekilde surekli kaciyordu balkona yüregim agzimdaydi hep