dnzozkn dogum yapalı 49gün oldu bayagıdır akıntı kan vs yoktu suan hafif kanama gelmiş leke tarzında sizce bu adet kanı mıdır ? yani adet hemen olur mu ki? hani bir -üçbelki beş ay sonra olur diye biliyordum
Joipt dnzozkn bazısının hemen olabiliyormuş ama normal kanamanız da olabilir bitip bitip devam edebiliyor çünkü.kişiden kişiye değişir lohusalık kanaması benim 62 gün sürdü
Huris dnzozkn canım benimde aynı olmuştu hatta bende adet olduğumu zannettim ama çok az kanama oldu ve ondan 24 gün sonra normal adet oldum ama bu sefer çok fazla kanamam olmustu
Elifasel dnzozkn ben sezeryandan sonra ilk adetimi 41. Gun oldum 2 adetimde 30 gunde degil 40 gunde oldu 10 gunc gecikti yani
Asli91 dnzozkn ben tam ikinci ayımda oldum. 2 aydırda olmam gereken zamanda düzenli bi şekilde oluyorum.
Arelll dnzozkn 43 gün lohusa kanamam sürdü aralıksız sadece 1 gün boştu sonrasında da 60. Gün regl oldum.