Normal doğum yapalı +18 gün oldu yeşil ve kokulu akıntım var normal doğumda çok fazla alttan muayne ettikleri için tramva olustu gitmeye korkuyorum kadın doğuma normal doğumdan sonra gittiğinizde yine muayne alttan mi oluyor bu arada bu yeşil akıntıyı geçiren varmı aranızda