Kizim 6 aylik 2 gundur diger gunlerden farkli eli agizda hep damaklari kasiniyor sanki tedagil veriyorm calgel jel aldimda agzini pek acmiyo suremedm zeytingi karanfli nasil yapiyorsunz gunde kac kere acaba bide farkli yaziyor hep karanfli buyunmu koyucam yoksa parcalicakmym