Öğretmenim okullar açılıyor beni stres bastı yine. Kızım 11 aylık üç aylıkken de bakıcıyla yarım gün olarak işe dönmüştim ama o zaman küçüktü farkında değildi . Şimdi yanından ayrılınca kıyameti koparıyor. Şimdi yaşına girecek neredeyse ama daha endişeliyim . Maalesef çalışmama lüksüm de yok. Sürekli içimde bunun stresi var 🥹 sizler bu durumları nasıl aştınız bebekler durumun farkında olsa da alışır mı 🫠