Doğduğu günden beri aptamil 1 kullanıyoruz büyük tuvaletini rahatlıkla yapıyordu ama şimdi 1 aylık oldu huyları değişti sanırım büyük tuvaletini yapmaya çalışır gibi zorlaniyor hep ve az yapmaya başladı çok gazlı bir bebekte değil mamayi değiştirip bebelac gold 1 veya Aptamil Conformil 1 geçsem diyorum bilgi olan anneler dönüş yapabilir mi önerinizi bekliyorum