disikurt42 valla bu kilo yüzünden oturup ağladığımi biliyorum 12. Aydayiz ve ben 7. Aydan sonra kafaya takmayı bıraktım çünkü almayan bebek almiyor çeşit çeşit yapıyorum yese de almıyor bünyesi. 12 aylık 7 buçuk kilo çok şükür sağlığında sorun yok tombik bebeğim olmasın benimde napiyim diyorum😃😃