Esoz1110 Makinem 4.5 senelik arçelik beyazlarda nokta şeklinde bazı tshirtlere leke yaptı pas gibi duruyor bu neden olur
simseklivekalpli Esoz1110 biz çözüm bulamadık. Makineyi götürdüler öylece geri getirdiler. En son yeni makine aldık. Vestel miydi sizin?
Dmllyl Esoz1110 Aynı sorun bende de oluyor bende kullandığım deterjandan oluyor zannediyordum makineden mi oluyor acaba
Dmllyl neslika ben makine temizleyici kullandıktan sonra başladı ama şöyle bı şey var deterjan koyduğum yerin alt tarafında paslanmalar var acaba ordan geçmiş olabilir mi?
Esoz1110 neslika Denedim hatta altta küçük bir kapak oluyorya orayı açtık orayıda temizledik lastik aralarıda temiz siliyorum neden oldu anlamadım servise gidip sordum bakmadan bilemeyiz dediler normalde bilye dağıtınca olur ama daha yeni sayılır ondan olduğunu zannetmiyorum dediler
Esoz1110 simseklivekalpli Arçelik benimki yıkamasında bir sıkıntı yok da o nokta lekeler neden geliyor anlamadım bana öyle geldi zannettim de birkaç tshirte daha olunca o zaman emin oldum makineden dıye
Esoz1110 Dmllyl Google da yazdım makineden oluyor diye yazıyordu annemde olmuyor mesela o da bingo almıştı
neslika Dmllyl olabilir. Yumuşatıcı gözünden de kaynaklanabilir. Sular çok kirli makinede birikiyor. Makine temizleyici bende işe yaradı. İçi tertemiz oldu. Deterjan gözünü çıkarıp kireç ve pas sökücü dökün öyle temizleyin bir de. Bunun dışında makine içinde çatlak hasarlı parça olursa leke bırakabilir.
neslika Esoz1110 temizlik işe yaramadıysa hasarlı, paslı parça olabilir. Garanti devam ediyorsa servis çağırın. Modeli yazıp aratın nette, belki benzer şikayetleri olanlar vardır çözümü yazmışlardır.
simseklivekalpli Esoz1110 bilmiyorum ama her kıyafete atıyordu bizimki artık. Herhalde miadını doldurdu
Esoz1110 neslika Garantisi bitmiştir bence 4.5 sene oldu ama aynı şikayeti yazanların yorumlarına bakabilirim teşekkürler ❤️
neslika Esoz1110 5 yıldı benim makinenin garantisi ama sizinki 3 yılsa bitmiş olabilir. İnşallah çözülür kısa zamanda ❤️
simseklivekalpli Esoz1110 eskiler sağlam ya. Yenileri garanti biter bitmez bozulacak şekilde yapıyorlar.
neslika simseklivekalpli meslek lisesindeki hocamız öğrencilere diyordu iyi öğrenin bir kod girip düzelteceksiniz makineyi. Garanti süresinin bitimine göre programlıyorlarmış, çok basit bir hata veriyor ama mecburen servis gelip düzeltiyormuş. Helal haram gözetmiyorlar maalesef
simseklivekalpli neslika gerçekten buna inanıyorum ben ya. Bulaşık makinem de aynı şekilde saçmasapan bozuldu beyni değişti hala aynı zekada 😂