Bebeğim 3,5 aylık, duş sonrası aşırı bir ağlama krizi yaşıyoruz. Bir rutin oluşturdum her gün akşam üstü yürüyüşe çıkıyoruz uykusu geliyor eve gelip duş aldırıp uyutuyorum saat 8.3-9 gibi. Duşta hiçbir sorun yok falat havluyu alıp yatağa koydum mu durmak bilmeyen bir kriz yaşıyoruz ne giydirebiliyorum nede emzirebiliyorum. Son 2-3 gündür de emerken sürekli kafasını çıkarıp bana bakıyor ve bir süre sonra emmiyor. Yaşayan var mı