prenses_annesiiii Kızlar 2.cocuk istiyordum reglim 2 gün gecikiyordu sabah test yaptım çok çok silik çıktı ama şimdi silik çizgi belirgin olmuş şimdi kan verdim geldim acaba hamilemiyim
alparslancimm prenses_annesiiii yaaa ben hamileymişim gibi sevindimmm 😆😆😆😆😆hamişsssin canım sağlıkla doğur inşallah 🥰🥰😍