kubra15mart biz geçiniyoruz eşim 35.000 alıyor mesai falanla 40.000 olur ev kira değil oyke pek bişeyde yemeyiz kızıma ne eksikse alırım kendime çok almam ama eşimde kısmaz hafta 1 yemeğe gideriz her hafta pazar market yaparız birikim yapamayız artarsa kenara koyar biriktikçe 3-4 ayda 1 çeyrek falan alırız. Küçük bir ilçede yaşıyoruz annemler köyde temel ihtiyaçlarımızı onun bahçesinden falan getiririz yumurtayı falanda o verir o yüzden geçiniyoruz başka türlü olsa geçinemezdik