nisakb benimde kızım 2 yaşında düz taban ve hafif içe basması var bende küçükken öyleymişim özel ayakkabı giymişim düzelmiş kızımı Cerrahpaşa’da çoçuk ortapediye götürdüm murad dilmener yerleşkesinde sadece çarşamba günleri çoçuk ortapedi oluyo takip dediler kendi düzelebiliyomuş ama ben hiç düzeliceğini sanmıyorum bekliyoruz şuan