babyhappy34 benim kızım 15 aylık 10 kilo. Ben hiç kilosunu dert etmiyorum. Doktorum bunlar genetik şeylerdir sağlığı yerinde şükür korkma diyor. Yemek konusuna gelince benim kızımda iştahsız bir bebek hep öyleydi. Şimdi de meyve, makarna, pilav, köfte bunları yiyor tek sebze yapıyorum ağzına geldiği gibi atıyor