mbabygirlm ben mutfakta yaptırıyorum hep masada maksimum mutfağı toplarım gözetimim altında oynasın diye ama bardağı ellemek yok falan diye baştan öğrendiği için suyu aktarma çabasına hiç girmedi. Çok aşırı odaklanma olmuyo sadece kısa süreli oyalıyo maksimum bulaşıkları dizene kadar işe yarıyo🫠
Önüne tek bi kapta koyun suyu aktaramasın başka bi şeye. Benim eskiden kalan bir sürü fırçam varmış resim dersinde guaj boya falan yaptığım zamanlardan kalma. Bi tane fırça için ben bunu çok seviyorum dediydim kızım anne senin sevdiğin fırçayı sana veriyorum diyo bi şekilde bağ kurmasını sağlayınca birlikte sulu boya yapalım der kendi ister öyle yaparız ben bazen oturup sadece onubla yaparım bazen de ben mutfağı toplarken sen boya ben de geliyorum yanına bakıcam diyorum