orkide2 Merhaba kızım 2 aylık ve cilti çok kuru pul pul dökülüyor mustelanın stelatopia diye kremini aldık sürüyoruz o an yatıştırıyor kızarıklığa da alıyor ama 2 saat sonra yine aynı bi öneriniz var mı başka krem falan
gizematadeniz orkide2 once islatin suyla nemlendirin sonra sürun kremi. Gunde 3 4 kez tekrarlayin. Cilt bariyeri bir kere iyileşince geçiyor sonra. Bizim de öyleydi o aylarda
kubraa006 orkide2 benim oğlumun 1 yaşına kadar devam etti şimdi 15 aylık yeni yeni tam anlamıyla geçiyor biraz sabır işi geçmezse aklınızda bulunsun 😇