Woman35 Kızlar ekstra malzeme koyuyor musunuz? Kaç derecede kaç dakika pisiriyorsunuz ? İnternetten baktığımda altı ve içi pişmemiş diyen çok vardı pismiyor mu gerçekten?
Furkans_Mom_2018 Woman35 ben bir iki kez yapmıştım fırına sıgmayanları koydum ve gayet güzel pişirdi 200 derecede yaptım, kek de çok pişirdim 180 derece