2,5 yaşında (34 aylik) kız cocuk birkac gündür karnım ağrıyor diyor ve özel bölgesinin acıdığını,kaşınıyor diyo. Bebeğim hep kabızlık çekiyor karın ağrısının kakasını yapmadığı için olduğunu düşünüyorum yanılıyor muyum acaba idrar yolu enfeksiyonu mu oldu ki. Su,meyve suyu, gibi şeyler içer gün boyunca ,ama idrarini tutuyor ondan mıdır bilmiyorum ama sapsarı ve kokulu oluyor