tkut selmagokk Hicbirsey yapmazsanız öyle durur yaşlandıkça da sarkar . İlk hamileligimden sonra zayifladim gıdık kalacak gibi oldu hemen yüz yogası yaptım toparladı . Yüz yogası yapın . Hicbirsey yapılmazsa gıdık gitmez
selmagokk tkut kesinlikle bende yakıştırmıyorum fotoğrafta aynada vs kendimi görünce soğuyorum resmen ya ne diye araştırabilirimki önerebileceğiniz bir video vs varmı yogayla gerçekten geçermi
tkut selmagokk nihan buyukaksu var videoları güzel çoğunluk onunla yapmistim ben düzenli yaparsanız etkisini görürsünüz tabiki kırışıklığa da iyi geliyor benim geçti gıdım ikinci doğumumda da hiç olmadı