gizemensaraybar Kızlar ertesi gün hapı kullandım eczacı 4,5 gün emziremezsin dedi memeyi redderemi mama almak zorunda kaldım çok korkuyorum bir daha emmez diye
Aysunnkaya gizemensaraybar emziren anneler için haplar var bu sorumsuz şeyi niye yapıyorsun bu kadar bilinçsizce davranıp bide soruyor musun kork zaten iki dk zevkiniz için bebeğini emziremiceksin git kadın doğuma sana ilaç yazsın korun
gizemensaraybar aysebb bilmiyordum ki eczacıya güvendim elinde başka yoktu herhalde onu verdigine gire valla olmadı ya 😣
1prens1prenses_ gizemensaraybar annem ya kıyamam sağlık ocağına gidin sorun hemen mecbur aç kalmasın çocuk
gizemensaraybar geminibaby 3 eczane aradım ilacın ismini verdim hepsi bana 8 saat sonra emzirebilecegimi söyledi benim aldığım eczacı bana mama biberon satmak için yaptığına eminim hakkım haram olsun çocuğum aç kaldı
gizemensaraybar 1prens1prenses_ 3 eczane aradım ilacın ismini verdim hepsi bana 8 saat sonra emzirebilecegimi söyledi benim aldığım eczacı bana mama biberon satmak için yaptığına eminim hakkım haram olsun çocuğum aç kaldı
cmentese gizemensaraybar cidden nasıl insanlar anlamıyorum benim bebeğimde asla biberon kabul etmiyor bende diş tedavimi vs erteliyorum ek gıdaya geçsin en azından diye yani birde eczacı ya çocuğun içip içmeyeceği ne malum dinleri İmanları para olmuş
1prens1prenses_ gizemensaraybar Allah sorsun vicdansızlar bacım sen bir daha ordan bişey alma hatta cimere şikayet et bak bakalım bir daha nasıl birine satıyor öyle belki kaç kişiyi yanlış yönlendiriyordur hemen ilgilenirler kesinlikle cimere şikayet et
gizemensaraybar cmentese gerçekten öyle biz annelerin çocukları için en iyisini isteyeceğimiz biliyorlar gervekten çok üzüldüm 4 ,5 gün ne demek hala şoktayım bir daha asla gitmem o eczaneye