Anne-123 Kuzular bir bebeğin eğer gazı olacaksa bu kaçıncı gün başlar ve gaz olduğunu nasıl anlarım? Gazı olan bebek neler yapar
[silindi] Anne-123 valla biz doğduğunda başladık gaz çıkartmaya . Zaten bebekler gazlı olur her beslenmeden sonra gaz çıkarılmalı. Bebekler gazlıysa huysuz olur bacaklarını çeker karın ağrısı gibi kıvranırlar kaç aylık bebeğin?
SEREZ Anne-123 bizimkide 25 günlükten sonra başladı canım . Aşırı değildi ama gazını çıkaramadığı zaman çok kasıyordu kendini huzursuzdu ağlıyordu . Şuan 40 günlüğüz gerçi ama hala devam ediyor .
Deletedmom114 Ayaklarını karnına çekerek yüzü kızarana kadar ağlar çoğu zaman emmek istemez kendini geriye doğru atar, biberonu istemez. Zaten gaz olduğunda onu anlarsın öyle anlanmayacak gibi değil canım malesef 💁🏻♀️
Balkizim6535 Birden ağlama krizleri başlar. Uykuya tam daldı derken birden çığlık atarak uyanırlar. Benim kızımda 28 günlükken başladı. Ikınıyodu sürekli ay ne zordu