imran0907 biz 3 aylıkken trenle gitmiştik korktuğum gibi olmadı annemlerde yardım etti, doğumda babam yoktu hiç görmedim diye üzülüyor diye gitmiştik, hamileyken 2 tane mevsimlik panço almıştım emzirme döneminde çok rahat olmuştu trende de pançonun altından emdirdim ve hep meme de uyudu hiç uyanmadı kuzum,, her trenle gittiğimizde aynı mantığı kullandım,, babam torununa boyu yüksek, küçük minder almış, orda minder üstünde mışıl mışıl uyudu hiç yadırgamadı hatta o minderi de bize verdi hala üstünde uyumayı sever,, korkma bebekler çabuk adapte olur