Kızlarrr merhaba kedim var yaklaşık 3 yasında 1 haftadır topallıyor ara ara emin değilim bi görüyoruz topallıyor bi görüyoruz atlıyor zıplıyor, veterinere götürdük 2 gun once gece, röntgen vs cekildi elle muayene yapıldı hic bir sıkıntı yok gittğimizde topallamadı zaten vetererinerde dedi atlıyor ordan oraya bi sıkıtnısı yok agrısı olsa belli eder kendini diye eve geldik yine topallıyor kafayı yicem artık uzuntuden neden olabilir basına gelen varmı hic, acaba yatıyor yattıgı yerde uyuşuyor mu diyorum o yuzden mi topallıyor bilemedim koşturup oynatıyoruz bi sıkıntı yok yemeğinide yiyor gayet, cocuk olduktan sonra biraz kenara köşeye saklandı ara sra cıkıyor kendimiz gidip ilgileniyoruz baska bi değişiklikte yok hasta yada fib falan mi diye korkuyorum neden olabilir ya on iki bacagı topallıyor gibi oluyor:((