selmagokk Kızlar tırnak batmam senelerdir var benim ayak baş parmağımda ama şu iki aydır vs öyle kötüki çorap giyiyim acıyor geçenlerde hele biryere vurdum ayağımı dayanamadım sızlıyor hala geçmek bilmedi nasıl geçer bu durum yardımcı olun lütfen
momas selmagokk medikal pedikürle anca geçer. Benim doğumdan sonra olmuştu iki baş parmağımda hatta iltihap topluyordu 1-2 ay sürdü elleyince bile elektrik çarpmış gibi oluyordu. Tırnağı iyice uzattım sonra törpüyle kenarlardan batan tırnağı çıkarmaya çalıştım hep banyodan sonra çünkü güzel yumuşuyordu öyle öyle bi gün koca bi tırnak çıktı o gün kurtuldum. Ayak tırnakları düz kesin ben bi daha yaşamadım düz kestikten sonra
tsf selmagokk bende cok cektim bat an kenarin oraya tirnakla et arasina Minik pamugu yuvarlayip koyuyorum geciyo hemen orayi ayirmadan maalesef surekli batiyor ve zonkluyor
selmagokk momas ya aslında bende geçen uzatmıştım düz kestim o şekilde ama uzadıkça daha batma olmuştu birde şişlik oluyor daha kötü oldu
tsf selmagokk dar corap dar ayakkabi dar terlik giymemeye basladigimdan beri olmadi hic ev de kisin terlik giydigimde olacak gibi oldugunu anladigim an pamuk sikistiriyorum iki gune geciyor. Bazi tirnak yapilri cok musait dikkat ettigimiz surece bi problem olmaz on yil once oldu benim kenarini yaktilar etimin yine tekrar etti ta ki su dar seyleri hayatimdan cikardim on yildir sikinti yok sukur