selosssss Kızlar oğlum 4 ay 10 günlük sütümü yetmedigini düşünüyorum hem mama hem meme ikisini nasıl bir arada götürebilirim bu arada çalışıyorum sabah sekizden 12’ye kadar çalışıyorum işte bir defa sağıyorum mamaya da başlamak istemiyorum ama çocuğum çok iştahlı kaç cc ile başlamam gerekiyor 4 ay 10 aylık bebek kaç cc içer hiç meme olmasa
Gokturkmom selosssss cc yi ancak besleye besleye anlarsınız her çocuğun kapasitesi farklı :) İlk emzirme sonra sağdığınız süt varsa o en son çare mama :)
Minikbirprenses selosssss ben önce emziriyordum sonra mama yapıyordum sonradan mamayı mi beğenmedi napti içmemeye başladı şuan emziriyorum bide ek gıdaya başladık 6.ayda mamada iceydi keşke göğüslerim dolana kadar mama veriyordum
bilgisayarcikiz selosssss Aynı dertten muzdaripim. Ben önce emziriyorum, sonra 60 ml mama yapıyorum baktım iştahlı içiyor 30 daha yapıyorum yetiyor diye düşünüyorum. Sütümüze bereket versin Allah ne diyeyim, bu aylarda herkes aynı sıkıntıyı yaşıyor zannımca. 😞
sjhdje selosssss bilgisayarcikiz kaç saatte bir emziriyorsunuz acaba beş aylık bebeğim var dört saat açlığa dayanıyor banada fazla geliyor o kadar
selosssss Gokturkmom bu zamana kadar sağıp sağıp dolabı doldurmuştum şimdi bi yandan emzir bir yandan dolaba süt stokla olmuyor
ballikolarim Minikbirprenses Ya benim oglumda oyle once emziriyordum sonra 60 ml mama veriyordum bir hafta boyle devam ettik sonra icmedi suan iciremiyorum mamayi 3 aylik olduk bizde sürekli bezini takip ediyorum bilmiyorum ya asiri takılıyorum ya açsa diye
selosssss sjhdje benim bebeğimin düzeni uyandıktan sonra emziririm 1 .5 saat ayakta kalır uyumadan önce tekrar emziririm o şekilde ilerliyoruz biz bana da fazla geldi açlık süresi
bilgisayarcikiz sjhdje Sık emzirmeye çalışıyorum en geç 3 saat oldu bugüne kadar 2 saatte emziriyorum genelde. 4 aylık oldu mide kapasiteleri arttıkça yetmemeye mi başladı anlamadım her mama verişimde neden vicdan azabı çekiyorum bilmiyorum 😞 Gece uzun uyuyorsa doktor uyandırma demişti 6 7 saat ama ben en uzun 3 saatte bir karnını doyuruyorum. 4 saatte verdiğiniz süte mamaya göre normal olabilir bence 😊
bilgisayarcikiz selosssss Aynı benimki de öyle sorun o inen sütün az olması işte 😞 Ben sağmıştım göğüs ucu uyarılınca da iniyor 40 ml zor geldi valla
aleynaderin1 selosssss ben hem mama hem meme yapmaya başladım 3 ölçek veriyorum emzireceksem 2 ölçek verip üzerine emziriyorum bazen emziriyorum üzerine duruma göre ekleye ekleye devam ediyorum
sjhdje bilgisayarcikiz bilgisayarcikiz bilmiyorum ikinci çocuğum olduğu halde acemi gibiyim ilkten iki sene emdi sadece anne sütü bu mama anne sütü ama emmekte istemiyor bende üzülüyorum
bilgisayarcikiz ballikolarim Hepimizin endişesi aynı ben de sizin gibiyim maalesef. Dediğiniz gibi mamayı çok iştahlı içmiyor bizimki 4 aylık olmak üzere daha ikinci kutu mama bitecek eskiden sütüm yetiyordu.
ertonunannesi23 selosssss ilk önce emziriıyorum . Doymadiğini anlarsam mama yapıyorum bazen hemen bazen yarım saat sonra . Yarım saat sonra meme veriyorum süt gelmediği için ağlıyor mama veriyorum içiyor . 3 ay 20 günlük 10. Günde başladık mamaya hep 30cc içti 1 aydır günde 3-4 kez içiyor oda 60 cc bebeğinize göre hareket edersiniz bazen yetmiyor 90 yapıyorum yanı bir 30 cc daha bazen 60 ın 30 unu içiyor böyle yani
bilgisayarcikiz sjhdje 4 saat ise bence gayet iyi. 3 saat için fazla gibi. Mama anne sütü gibi değil hemen sindirmesi zor. Mideye oturur. Bağırsaklara hemen geçmez. Daha çok tok tutar. Benimki daha hiç 120 içmedi mesela bebekten bebeğe de değişebilir bugün ilk defa sık verdim biraz kustu.
ballikolarim bilgisayarcikiz Benim oglumda oyle ya bilmiyorum nasil gececej bu sürec memeyi de her zaman tutmuyor uykudan uyaninca emiyor daha çok
bilgisayarcikiz sjhdje O zaman normal bence miktar, doyuyorsa bez sayısı iyiyse huzursuz da değilse yetiyordur annesi 😊