Gece ve uyku araları hariç Üç dört gündür emmiyor bebeğim.emme pozisyonu alınca bile ağlıyor.Dün akşam son çare mama verdim ama onu da ancak 60 cc içti. Bez sayısı da yeterki gibi ama böyle devam edecek diye korkuyorum.Sütüm de baya azaldı .Bu aylarda meme reddi yaşayıp aşan var mı ? ataktan ise kaç gün sürer bu kadar şiddetli olur mu ?