hindilisalam Bebeğim 3 ay 6 günlük ve artık pusete sığmamaya başladı, oto koltuğumuz 0-36 aylık olanlardan takıp kullanabilir miyiz? Deneyimi olanlar paylaşırsa çok sevinirim
KLORAK hindilisalam 0-36 olanlar çok büyük geliyor bana nedense ama iri bi bebeginiz olabilir bence sakıncası yok geçebilirsiniz. Bahaettiginiz 360• olanlarsa onlar iyi sanırım
namkoll hindilisalam yanlış değilsem 7 aylıkken falan başlamıştık biz 3 kademe bizimki dimdik tutmuyor çocuğu uyuduğunda da rahat ediyor
wildwings09 hindilisalam biz 4 aylıkken geçtik pusete sığmıyordu rahat edemiyordu sıkışık, 0-36 kg aldık kullanıyor şuan 1 yaşında. Uzun yola vs her şeye gittik
babymamma hindilisalam ben 4. Ayla başladım puset güvenli gelmiyordu bana 6 kademe yatışı olan bi koltuk aldım onu kullandım
hveme Bana doktorumuz 1 yaşından önce önermiyorum dedi bebeğim 8 aylık ve artık pusete hem sığmıyor hem de çok sıkılıyor etrafını göremediği için. Geç bile kaldım doktoru dinleyip. Bugünlerde geçiricem oto koltuğa inşallah
hindilisalam hveme evet ya puset çok rahatsız geliyor bana artık kayıyor ayakları sığmıyor emniyet kemeri de çok can sıkıcı sıkıştırıyor
myangelson hindilisalam benim.oglum da 2 aydır ayaklar çıkıyor pusetten çok fazla arabayla seyahat etmediğimiz için puset kullanıyorduk ama artık iyice büyüdü sıkılıyor kendini atmak istiyor alacağım bende 6 aylık oldu
hindilisalam myangelson evet çok sıkışıyor ağzından salya akıyor üstü hep ıslak kalıyor üşüyecek diye korkuyorum
wildwings09 hindilisalam 6 kilo falandı geçtiğimizde, pusete sığardı aslında ama dar alandan hoşlanmıyordu
onceuponatime_ hindilisalam 3.5 aylıkken geçtik biz pusete çok gömülüyordu ve ayakları sığmıyordu 360 derece dönenlerden aldık puset kadar yatmasa da idare ediyoruz bence her türlü pusetten daha rahat ediyordur