KLORAK Nikita bende akşam en fazla verecegim meyve elma zaten 8 de uyudugu için 6 da yemek yiyor yemekten de maksimum 2 saat önce meyve yiyor yemege yer açılsın diye 🦋
Minigim38 KLORAK benimki 2,5 yaşında ben meyveyi kahvaltıya vermiyorum çünkü meyveyi yer kahvaltısını yapmaz ara öğün olarak veriyorum meyveyi
Gul-42 KLORAK ben ara öğünde veririm meyveyi kahvaltıda omlet karadut özü veririm zaten belli başlı şeyler yiyor
guldenurcinar KLORAK başka zaman meyve yemiyor o yüzden 2 öğün meyve veriyorum arka arkaya oluyor ama öğlen yemeğinden sonra kuruyemiş kefir falan veriyorum akşam yemeği yiyor