5.5 aylık, sadece mamayla besleniyor, zorla içiyor. Biberon olarak avent 5 numara kullanıyorum. Acaba çok hızlı içiyor da bi anda midesi mi şişiyor dedim, 4’e döndüm yine aynı. Lansinoh biberon aldım orta akış çok yavaş geldi hiç içmedi. Hızlı akış aldım bi de onu deneyeceğim. Özellikle son 2 haftadır çıldırmak üzereyim 😅