defnekusum_ Dün sağlık ocağından aradılar guatr testlerinden biri yüksek geldi yeniden topuk kanı almamız lazım diye böyle bir durum yaşayan var mı
yavrukurt_ defnekusum_ guatrla ilgili bölümler var hastanelerde topuk kanı almak yerine direkt bölüme yönlerseler??? Bilemiyorum ama.
hndathn defnekusum_ benım oğlumda da çıktı sonra doktoru bazen bebeklerın anneden geçen hormonları sebebıyle bırkac degerı yüksek çıkabiliyor 1 ay sonra kan testini tekrar edelım dedı 3.testte bırsey cıkmadı
mertseda defnekusum_ evet bnm bebeğimdr de bu durumu yaşadım üçüncü topuk kanını verince düzeldi zamanla
bekt55_ defnekusum_ sağlık ocağı tahlileri çok inanmayın kanı bekletiyorlar o yüzden sonuçları yüksek çıkıyor bizim de topuk kanı bı sürü hastalık çıkartılar en son hastaneye gittik sonuçları tertemiz çıktı hiç bişey yok
elfmrl123 defnekusum_ bende hastaneden sonra tekrar sağlık ocağında topuk kanı vermiştim dediği gibi bir sonuç iyi çıkmamıştı tekrar aldılar sonra normal çıktı hatta hastanede 2 bide sağlık ocağında tam 3 kez
okuryazarelf defnekusum_ bir sorun cikinca tekrar topuk kani aliniyor ikinci kez bakiliyor eger birsey varsa yönlediriliyor yengemin kizinda cok sukur ikinci topuk kaninda birsey cikmamisti. Sizde de cikmaz umarim