4-5 gün öncesine kadar bebeğim geceleri sadece emmeye kalkan bir bebekti bunun haricinde hep uyurdu ama artık neredeyse saat başı uyanıyor uyanmasa bile hep huzursuz sürekli ses çıkarıyor sürekli uyanıyor bende bu duruma alışkın olmadığım için garip geliyor ve yoruluyorum lütfen söyleyin bu bir süreç mi? Çözümü olan arkadaşlar var mı lütfen yazarsanız çok sevinirim ❤️