Bebeğim yeni 8 aylık olcak . Normalde geceleri 2-3 kere uyanıp emip geri uykuya dalardı ama son 2 gündür falan 6-7 kere uyanıyor. Yine emip geri uyuyor ama çok uykusu bölünüyor ben tam uykuya dalıcam yine uyanıyor.. Bu aylarda böyle mi oluyor sonradan eski düzenine dönüyor mu acaba??🙏🏽